zakenkring Grote Kerk Overschie

Als zakelijke vriend zijn er voor uw bedrijf meerdere mogelijkheden om bij te dragen en daarmee het voortbestaan van dit markante gebouw te ondersteunen:

1. Door middel van op maat gemaakte sponsorpakketten is het mogelijk op een door u gewenst niveau bij te dragen. Op gepaste wijze zal uw naam als donateur bekend gemaakt worden meer.  zie: Sponsorpakketten
  2. Als u ons voor minimaal 5 jaar financieel wilt ondersteunen, bestaat de mogelijkheid op volledig fiscale aftrek zonder aan de fiscale drempel te hoeven voldoen. De Belastingdienst stelt hierbij als voorwaarde dat uw gift via een notariële akte of een onderhandse akte van schenking wordt vastgelegd. zie: Volledige fiscale aftrek
  3. Bijdragen in natura. Ziet u kansen op succesvolle samenwerking, wij gaan graag met u in gesprek zie: Bijdragen in natura

zakenkring

Op het aanmeldingsformulier zakenkring de Grote Kerk Overschie vind u mogelijkheden voor sponsorpakketten, van € 100,- voor pakket A, tot € 1000,- voor pakket D, per jaar en de mogelijkheid voor een vrije bijdrage boven € 1000,-

Alle pakketten bieden de vermelding van naam op aan te brengen bord buiten de kerk op formaat naar rato van de bijdrage, vermelding in de sponsorlijst en op de sponsorpagina op deze site. Vanaf pakket B is 1 of meer gratis kaarten beschikbaar voor het jaarlijks diner voor zakelijke ondersteuners, ook hier naar rato van de bijdrage.

Pakket C en D geven ook gratis advertentieruimte in het Kerkblad van de Protestantse Gemeente Overschie.

Waarom een jaarlijkse bijdrage?
Opbouw en behoud van het vermogen van de Stichting Vrienden Grote Kerk Overschie is noodzakelijk om het onderhoud aan de Grote Kerk in de komende jaren te kunnen blijven bekostigen. Uw bijdrage is daarom ook in de toekomst zeer noodzakelijk.