vriend worden van Grote Kerk Overschie

Als vriend (particulieren) zijn er zijn diverse mogelijkheden te doneren:

1. Als u zich als nieuwe donateur wilt aanmelden of uw donatie wenst te verhogen, kunt u het vriendenformulier invullen en verzenden.
  2. Wanneer u ons eenmalig financieel wilt ondersteunen kunt u uw bijdrage storten op rekeningnummer NL98 INGB 0009 643839t.n.v. Stichting Grote Kerk Overschie.
  3. Legaat of erfstelling, testamentair kunt u vastleggen dat u een bedrag aan Stichting Grote Kerk Overschie wilt nalaten. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze bestuursvoorzitter Freek Weggeman of uiteraard via uw eigen notaris. Doordat wij de status van 'Culturele ANBI-stichting' hebben, is geen successierecht verschuldigd.

mensen

Op het aanmeldingsformulier Vrienden van de Grote Kerk Overschie vind u mogelijkheden voor jaarlijkse bijdragen, van € 15,- tot € 100,- per jaar en de mogelijkheid voor een vrije bijdrage boven € 100,-

Vanaf € 20 ontvangt u de exclusieve CD met organist Jan Teeuw c.s.
Bij € 100 of meer bent u ook lid van de club van 100

Voor de club van 100 zal jaarlijks iets aantrekkelijks worden georganiseerd, dat ook iets exclusiefs in zich heeft.

Waarom een jaarlijkse bijdrage?
Opbouw en behoud van het vermogen van de Stichting Vrienden Grote Kerk Overschie is noodzakelijk om het onderhoud aan de Grote Kerk in de komende jaren te kunnen blijven bekostigen. Uw bijdrage is daarom ook in de toekomst zeer noodzakelijk.