verhuur

De Grote Kerk is te huur!

Stichting Grote Kerk Overschie kan inmiddels behoorlijk veel faciliteiten leveren.

Zo is er bijvoorbeeld WiFi in het gehele kerkgebouw aanwezig, een podium, een aantal statafels, een goed ingerichte keuken waar uw eigen cateraar zó in kan beginnen.  Glazen, borden, serviesgoed, bestek: het is allemaal aanwezig in de Grote Kerk Overschie. Ook kunt u tegen vergoeding gebruik maken van de prachtige vleugel; dat geldt ook voor het gebruik van het orgel, mits een deskundig organist er op speelt. Desgewenst kan de Stichting voor een organist zorgen, evenals een pianist. Zelfs een koor (klein – groot- klassiek – pop – chanti -) alles kan worden georganiseerd.

En heeft u zelf een cateraar, maar te weinig bediening voor uitgifte: ook ‘handjes’ worden geregeld.

De stoelen in de kerk kunnen op vele manieren worden gerangschikt. Ook als er minder (of helemaal geen) stoelen nodig zijn: het wordt geregeld. De kerk op een bijzondere manier verlichten aanstralen met strijklicht, spots of schijnwerpers: er kan voor worden gezorgd.

Stichting Grote kerk Overschie kan desgewenst ook voor de catering zorg dragen: van eenvoudig tot zeer luxe, voor 6 of voor 300 gasten: het kan allemaal. Een vrijblijvende offerte maken we graag! We doen dat met onze eigen mensen of met Overschiese ondernemers.

Er zijn standaard 4 toiletten. Bij grotere aantallen bezoekers/gasten verzorgt de Stichting eventueel extra toiletten en/of een toiletwagen.  En voor de rokers is een speciale deur achterin het gebouw met de peukenbak er naast.

Parkeren achter en naast de kerk: er kunnen max. 20 auto’s staan. Meer auto’s kunnen er over de Hoge Brug staan, ca 250 meter verder. Eventueel kan voor  transfer worden gezorgd.

Het verhuur van de Grote Kerk, ten behoeve van uitvaarten en huwelijksinzegeningen voor leden van de Protestantse Gemeente te Overschie vindt plaats via de Protestantse Gemeente Overschie (e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ).

Meer informatie over tarieven en gebruiksmogelijkheden is aan te vragen via het contactformulier op deze website; een afspraak voor bezichtiging van de ruimte kunt u maken met: Freek Weggeman, 06-33057209 of Kees van der Meer 06-41296340